Vi bjuder in till frukostseminarium

13 sept, 08.00-11.30 | Auktionsverket Kulturarena

 

Västsveriges största mediehus tillsammans med Google och Viva Media delar med sig av kompetens och insikter genom att bjuda er på en ”kick off” för framtiden.

Boka din plats härLäs mer

Vi bjuder in till frukostseminarium

13 sept, 08.00-11.30 | Auktionsverket Kulturarena

 

Västsveriges största mediehus tillsammans med Google och Viva Media delar med sig av kompetens och insikter genom att bjuda er på en ”kick off” för framtiden.

Boka din plats här

Marknadsföring som accelerar din affär

Förändrade beteenden och konkurrens ställer nya krav på er som företag. Att få förståelse för möjligheterna med att befinna sig i Googles ekosystem och att därifrån skapa synergier för företagets totala mediestrategi är avgörande. Välkommen på frukost och fri utbildning med goodie bag!

När: 13 september kl. 8.00-11.30
Var: Auktionsverket Kulturarena
Endast 220 platser. Kostnadsfritt.

Schema för seminariet

08.00
Frukost

Frukost och mingel.

08.20
Välkommen

Vår satsning på en framtid tillsammans.

Henrik Carlsson
Försäljningsdirektör, Stampen
08.30
Strategi

Varför en strategi kan vara avgörande för din framgång och vikten av att skapa innehåll för hela köpresan.

Terese Dewill
Stampen Media
Andreas Theodorsson
Stampen Media
09.00
Lär dig hemligheterna bakom lönsam marknadsföring på Google

Richard berättar om Google Ads, nyheter, insikter, beteenden, ekosystemet och tips.

Richard Swenman

Föreläsare och Googlecoach

09.40
Paus
09.50
Google

Youtube, ekosystemet och trender.

Malin Starck

Commercial Lead, YouTube Sweden

10.30
Digitalisering

Digitalisering – Arash Gilan, Viva Media

Arash Gilan

VD, Viva Media

11.00
Avslut

Henrik Carlsson från Stampen avslutar seminariet.

Henrik Carlsson
Försäljningsdirektör, Stampen

Talare

Arash Gilan
Arash Gilan

VD, Viva Media

Föreläsare, CEO och författare av boken Get digital or Die Trying.

Malin Starck
Malin Starck

Commercial Lead, YouTube Sweden

En av Googels spjutspettasar, främst inom deras mest växande kanal Youtube.

Andreas Theodorsson
Andreas Theodorsson

Digital Strateg, Stampen Media

Affärsutvecklande digital strateg med erfarenhet av att driva eget.

Richard Swenman
Richard Swenman

Föreläsare och Googlecoach

Rutinerad föreläsare som idag utbildar ledande aktörer i Googles ekosystem.

Henrik Carlsson
Henrik Carlsson

Försäljningsdirektör, Stampen

Försäljningsdirektör med rötterna i den digitala affären.

Terese Dewill
Terese Dewill

Teamleder för Digital strateger, Stampen Media

Teamleader för digitalstrateger, utbildad inom konceptutveckling e-handel (digitala kanaler).

Seminariet är gratis, men det finns bara 220 platser!

Marknadsföring som accelerar din affär.

Frågor eller funderingar?

Kontakta oss via formuläret så hör vi av oss så fort vi kan.

Auktionsverket Kulturarena

Tredje Långgatan 9, 413 03 Göteborg